Jump to content

ASTRA TV-Monitor 2021: Η δορυφορική είναι το κύριο κανάλι διανομής τηλεοπτικού περιεχομένου στη Γερμανία

Αξιολογήστε το θέμα


ioanis

Recommended Posts

  • Μέλος

ASTRA TV-Monitor 2021: Η δορυφορική είναι το κύριο κανάλι διανομής τηλεοπτικού περιεχομένου στη Γερμανία

Γράφτηκε από: Σ.Χ.

cb474b5b9ec9bda48077f8f7c67bd223_XL.thumb.jpg.548370e322021b55a21278d2b44ae4d3.jpg

Η δορυφορική λήψη είναι το κύριο κανάλι διανομής τηλεοπτικού περιεχομένου στη Γερμανία. Με 17,00 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά, η δορυφορική φτάνει σε μερίδιο αγοράς 45,7% (2020: 17,12 εκατομμύρια ή 45,4%). Η καλωδιακή τηλεόραση κατέχει τη δεύτερη θέση με 15,58 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά και μερίδιο αγοράς 41,9% (2020: 15,85 εκατομμύρια ή 42,0%). Η IPTV φτάνει σε 3,31 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά, που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 8,9% (2020: 3,24 εκατομμύρια ή 8,6%). Ο αριθμός των νοικοκυριών με λήψη μέσω DVB- T2 HD ανέρχεται σε 1,33 εκατομμύρια ή το αντίστοιχο 3,6% (2020: 1,54 εκατομμύρια ή 4,1%).

3,46 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά εξακολουθούν να έχουν λήψη SD στη Γερμανία

Ο αριθμός των νοικοκυριών HD στη Γερμανία αυξήθηκε ελαφρώς σε 33,76 εκατομμύρια το 2021 (2020: 33,39 εκατομμύρια). Αυτό σημαίνει ότι το 91% όλων των τηλεοπτικών νοικοκυριών στη Γερμανία ελάμβαναν τα προγράμματά τους σε ποιότητα HD. Με 15,93 εκατομμύρια νοικοκυριά, η δορυφορική είναι το κορυφαίο κανάλι διανομής της τηλεόρασης HD, ακολουθούμενο από την καλωδιακή με 13,24 εκατομμύρια, την IPTV (3,26 εκατομμύρια) και την επίγεια τηλεόραση (1,33 εκατομμύρια). Η αύξηση των νοικοκυριών υψηλής ευκρίνειας έχει, επομένως, μειωθεί αισθητά σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, το χάσμα της υψηλής ευκρίνειας εξακολουθεί να είναι σημαντικό: 3,46 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά εξακολουθούν να λαμβάνουν τα τηλεοπτικά τους προγράμματα αποκλειστικά σε ποιότητα SD, συμπεριλαμβανομένων περίπου 1,07 εκατομμυρίων δορυφορικών νοικοκυριών.

Συνοπτικά, αυτά είναι τα βασικά αποτελέσματα του τρέχοντος ASTRA TV Monitor 2021, τα οποία συλλέγει ετησίως το ινστιτούτο έρευνας αγοράς Kantar για λογαριασμό της ASTRA. Βασίζονται σε 37,22 εκατομμύρια τηλεοπτικά νοικοκυριά στη Γερμανία (2020: 37,75 εκατομμύρια). Η έρευνα σε συνολικά 6.004 νοικοκυριά σε όλη τη Γερμανία πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2021. Κατά την αξιολόγηση λήφθηκε υπόψη σε κάθε περίπτωση η πρώτη διαδρομή λήψης, δηλαδή η κύρια συσκευή λήψης των νοικοκυριών.

digitaltvinfo.gr

Link to comment
Share on other sites

Μπές στην κουβέντα!

Μπορείτε να δημοσιεύσετε τώρα και να εγγραφείτε αργότερα. Εάν έχετε λογαριασμό, Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε με τον λογαριασμό σας.

Επισκέπτης
Απάντηση

×   Τοποθετείται ως πλήρες κείμενο.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Διαγραφή editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...