Jump to content

Recommended Posts

shutterstock_1381568114.jpg

Η Meta προχώρησε πρόσφατα στην αφαίρεση της καρτέλας shopping από την κεντρική οθόνη του Instagram και θα συνεχίζει να αλλάζει πράγματα ως προς αυτόν τον τομέα, καθώς ανακοίνωσε ότι στις 16 Μαρτίου θα αποσυρθεί το Live Shopping.

Συγκεκριμένα, τα καταστήματα δε θα έχουν τη δυνατότητα να ταγκάρουν προϊόντα κατά τη διάρκεια των livestreams. Η εταιρία εξήγησε πως με αυτόν τον τρόπο θέλει να επικεντρωθεί στα βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας. Το Live Shopping ήρθε στο Instagram το 2020, καθώς πολλοί άνθρωποι αναγκάζονταν να αγοράζουν online εξαιτίας της καραντίνας.

Επιπλέον, τα δεδομένα στις ΗΠΑ δείχνουν πως το social-based shopping αντιπροσωπεύει μόλις το 5% του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα για το 2022, οπότε ίσως να μην υπάρχει αρκετό κοινό για αυτήν την κατηγορία όσο ήλπιζαν οι τεχνολογικοί κολοσσοί.

Adblock test (Why?)

http://ftr.fivefilters.net

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...